tips en veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat moet ik doen?

Stuur alsjeblieft een mail naar info@skisokken.nl. Wij gaan het probleem zo snel en goed mogelijk voor je oplossen.

Door wie wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt in de meeste gevallen bezorgd door DHL. Je hoeft in de meeste gevallen niet thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Wanneer de bestelling niet door de brievenbus past versturen wij de bestelling in pakket vorm, hiervoor dien je wel thuis te zijn.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Je hebt het recht om binnen 14 dagen na aankoop de producten zonder reden te retourneren.
De kosten voor het retour sturen zijn echter voor eigen rekening.

Is het product defect of beschadigd? Dan nemen wij uiteraard de retourkosten op onszelf.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten binnen Nederland bedragen €3,95
Voor bestellingen naar België zijn de verzendkosten €4,95

Heb je een bestelling boven de €40,- dan word deze gratis verzonden!

Moet ik thuis blijven voor mijn bestelling?

Wij streven er na om zoveel mogelijk pakketjes te verzenden via de brievenbus post, hier hoef je dan ook niet voor thuis te blijven. Indien het pakketje niet door de brievenbus past verzenden wij het via pakketpost. Echter ontvang je zowel bij de brievenbus post als bij de pakketpost een track and trace code per mail zodat je de bestelling kan volgen en weet wanneer je het pakketje kan verwachten.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Je kan bij ons betalen via Ideal, PayPal, CreditCard, SEPA, Belfius, KBC/CBC, Bancontact en Sofort Banking!

Stuur een mailtje